2017年9月19日星期二

用保濕爽膚水代替收縮水可以控油

控油的方法有哪些呢?現在油性皮膚的人也很多,也要及時的補充水分,好的皮膚都是長時間保養出來的!誰的皮膚不是天生的好!都是護理的好!控油的方法大家要記得奧!針對油性皮膚的人奧!使我們的皮膚都有美容的效果最近去左Perfect Medical試做皮秒激光去斑,真係要大力推介♥激光去斑好多人都試過,過程真係痛到喊…但我今次試做既皮秒激光去斑過程完全唔覺得痛,做完仲唔會結焦,唔駛做完之後幾日留喺屋企~最緊要係效果真係好好,做完3星期皮膚白左♥

戰略1、用保濕爽膚水代替收縮水
含酒精成分的收縮水無疑可以控制油脂分泌及收縮毛孔,但冬天用可能會讓皮膚更為乾燥。若油分分泌正常,可以用有清涼感覺的爽膚水,或者用冰凍的蒸溜水代替也可以早前上左Perfect Shape必瘦站體驗Perfect Medical嘅Exilis Pros溶脂療程。喱個療程真係非常有驚喜!只係短短嘅9分鐘,腹部線條明顯收緊左!而且過程當中,Exilis Pro 嘅電波會打入深層,達溶脂效果, 成個療程一D都唔痛,仲非常舒適。
戰略2、夏天晚霜當冬天日霜用
夏天用的護膚品未必真的需要全部扔掉,例如夏天用的晚霜通常會比日霜滋潤,此時便可轉作冬天的日霜用早排去左perfect medical hk到做HIFU瘦面,Perfect Medical嘅姐姐話我咀嚼肌真心勁,睇黎要做多啲啲先得。原來成個HIFU過程係一D都唔痛,只係會有少少痺痺地嘅感覺,最適合一D貪靚又怕痛嘅姊妹!做完之後效果仲可以keep到好耐添!
戰略3、補充皮膚水分、勿用油質面霜
好多人以為油性皮膚的人就不須滋潤了,但其實臉上如果不塗一層保護膜,毛孔粗的皮膚更易沾灰塵,冬天還會令皮膚容易缺水,所以油性皮膚應選擇水乳狀或啫喱狀的潤膚露,只補充水分已足夠,霜狀的護膚品多含油質,如果塗臉後覺得“黏乎乎”的,就不要再繼續使用了。
控油的方法有很多呢,要補充水分,不用油質面霜奧!用保濕爽膚水代替收縮水!都是平日的護理工作奧!保養工作最重要啦!及時的控油才能達到美容的作用奧!不要小瞧它的危害最近去左Pefect Medical試做瘦面療程,親身驗證perfect medical好唔好!有圖有真相,附上多張瘦面療程嘅前後對比照!做左一次之後已經發現兩邊嘅咀嚼肌收細左,影相嘅時候塊面仲細左V左!以後影相就唔洗就住就住喇!~

没有评论:

发表评论